Sunday, March 6, 2016

Game: Inspector Suresh's master plan to trap Ajay, Rajni & Shankar in a double murder (Episode 631, 633 on 5th, 6th March, 2016)

Game
खेल



Few months back broker Ramesh Shivraj offered a deal to Ajay, Rajni and Shankar to sell their land to Mutthu Anna for rupees 42.5 lacs. Deal was going good and advance of seven lac rupees and land documents were also signed by both the parties but few days after the deal, broker Ramesh comes with another offer and tells them that Mutthu Anna is not able to pay all remaining amount and can pay only three lac so better be if they keep three Lac rupee for the land.
During court hearings inspector Suresh presents every evidence before the court that Ajay, Rajni and Shankar were completely involved in this double murder even he presents murder weapon and their confession.

​रमेश शिवराज एक प्रॉपर्टी डीलर है जिसकी निर्मम हत्या कर दी ​ जाती है जब वो अपने दुसरे घर में अपने ड्राइवर के साथ था। इस हमले के दौरान उसके ड्राइवर को भी मार दिया जाता है। इस डबल मर्डर के केस की पड़ताल का जिम्मा इंस्पेक्टर सुरेश बाला के हाथ आता है जो की रमेश शिवराज का घनिष्ट दोस्त था। सुरेश बाला अपने स्तर पर जांच करता है और इस नतीजे पर पहुचता है की ये हत्या अजय, रजनी और शंकर नाम के तीन आदमियों ने की है जिनका रमेश शिवराज से साथ उनकी ज़मीन को लेकर लम्बे समय से झगड़ा चल रहा था।

इस ज़मीन की कीमत बयालीस लाख के आसपास है और कुछ महीने पहले ​रमेश शिवराज ने उनलोगो के सामने इस ज़मीन का प्रस्ताव रखा था की वो मुत्थु अन्ना नाम का आदमी इस ज़मीन को खरीदना चाहता है। अजय, रजनी और शंकर और उनकी माँ को ये डील सही लगती है तो वो लोग ज़मीन बेचने को तैयार हो जाते हैं। मुत्थु अन्ना की तरफ से एडवांस में तीन लाख रुपये दिए जाते हैं और ज़मीन के कागज़ात ले लिए जाते हैं। रमेश शिवराज की तरफ से ये बोला जाता है की कागज़ात का काम खतम होते ही बाकी की रकम भी उनलोगों को दे दी जाएगी, मगर कुछ ही दिन बाद रमेश शिवराज आकर बताता है की मुत्थु अन्ना की माली हालत ख़राब है और वो बाकी की रकम नहीं दे पायेगा इस लिए मामला दस लाख लेकर रफा-दफा करो। अजय, रजनी और का शंकर का परिवार इस डील के लिए मना कर रहा है और इन सब बातों की कुछ दिन बाद ही रमेश शिवराज और उसके ड्राइवर की हत्या हो जाती है।

सुरेश बाला इन तीनो के खिलाफ सशक्त चार्जशीट बनता है और इनके खिलाफ कोर्ट में हत्या में प्रयोग किये गए हथियार भी सबूत के तौर पर पेश करता है

SonyLiv: 
Part 1: http://www.sonyliv.com/Game
Part 2: http://www.sonyliv.com/Scandal

YouTube: 
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=y7iiXg3t2mo
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=nOP7l_5Mc4I

Here is the inside story of the case. Thanks to Roy K helping me finding real story of the case:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2016/03/crime-patrol-vengeful-cop-foists-murder.html


Search Tag: real estate businessman, Anthony Pandiandriver, Driver Shyamaraj, Thattaparai, inspector Selvam, M Yesudasan, P Sudalaimuthu, P Varadarajan, N Paramasivam, Chennai, Tamilnadu, Varthagareddipatti, Thattapaarai

No comments:

Post a Comment

You comment will be live after moderation....