Saturday, August 6, 2016

Kinaara: Mukti and her Ex-lover Raunak planned to eliminate Mukti's husband Bhavesh (Episode 693 on 6th Aug, 2016)

किनारा
Margin



Mukti is wife of industrialist Bhavesh. They are happy couple having a small daughter. They are happy couple and Bhavesh loves both of them very much. Couple was doing well in their life until Raunak came back in Mukti's life. Raunak is Mukti's ex-lover who has got divorced with his wife and has started missing Mukti. They again comes in touch through facebook and whatsapp and Raunak tell mukti that he still loves him and want to be with her forever. Earlier they could not get marry because they both come from same cast (Gotra) so their families were against their marriage.

मुक्ति भावेश की पत्नी और एक बच्ची की माँ है। भावेश एक बिजनेसमैन है जो की अपनी ज़िन्दगी में बहुत खुश है। खासकर की उसे ख़ुशी है मुक्ति जैसी पत्नी पाकर। दोनों पति पत्नी के बीच सबकुछ अच्छा चल रहा था जब तक की मुक्ति की ज़िन्दगी में उसका पहला प्रेमी रौनक वापस नहीं आया था। रौनक और मुक्ति सालों पहले एक दुसरे को चाहते थे मगर दोनों की शादी नहीं हो सकी क्यों की ये दोनों एक ही गोत्र से आते हैं और एक ही गोत्र की लड़का-लड़की एक दूसरे से शादी नहीं कर सकते। समय बीतता है और दोनों की अलग-अलग लोगो से शादी हो जाती है।

मुक्ति अपनी लाइफ में खुश हैं मगर रौनक का तलाक हो चुका। वो अब अकेला है और मुक्ति को वापस पाना चाहता है। दोनों सोशल नेटवर्किंग साइट्स और व्हाट्सएप्प के माध्यम से एक दुसरे की करीब आते हैं और रौनक मुक्ति को समझाता है की दोनों के फिर से एक होने का सिर्फ एक ही हल है और वो है की भावेश को रास्ते से हटा दिया जाए।

SonyLiv: 
http://www.sonyliv.com/Crime-Patrol-Satark-Kinara

YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=x4mNwWCw4SQ

Here is the inside story of the case:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2016/08/crime-patrol-surat-woman-plots-husbands_7.html


No comments:

Post a Comment

You comment will be live after moderation....