Wednesday, October 17, 2012

Fear to Revenge: Dehradun Sunil Kohli/Vaibhav Saini murder case (Episode 168, 169 on 19th, 20th Oct 2012)



Dehradun
Sunil Kohli (real name Vaibhav Saini and played by Ayaz Ahmed - contestant in MTv Roadies) recently completed his engineering and now he is looking for a job. He is the only son of his parents. A day he leaves his home saying that he has to attend his friend's sister's engagement. The night passes, he doesn't come back. Next morning a man finds a dead body of a 22-23 year boy near nanoor kheda area. Police investigates and gets sunil's cell phone. They calls his parents and informs that their boy is now dead.

Postmortem report reveals that Sunil died because of a poisonous injection which is injected by a well experienced person. Investigating call records explains that all matter was handled by Dr. Umang Khurana.

Who is this umang khurana?
Why Sunil was murdered?

सुनील कोहली अपने माँ-बाप की इकलौती संतान है. वो ग्रेजुएशन कर चुका है और एक नौकरी की तलाश में है. जानने वालो के अनुसार वो एक बहुत ही ऐय्याश तरह का लड़का है और लड़कियां उसका शौक हैं.

एक शाम वो अपने घर से ये बोल कर निकलता है की किसी दोस्त की बहन की सगाई में जा रहा है और देर रात तक वापस आ जायेगा. रात बीत जाती है मगर सुनील लौट के नहीं आता है.

अगली सुबह एक आदमी को एक 22-23 साल के युवक की लाश मिलती है. वो पुलिस को सूचित करता है. पुलिस आती है और छानबीन के दौरान पुलिस को सुनील का मोबाइल फोन मिलता है जिससे वो सुनील के घरवालों को फ़ोन कर के बताते हैं की उनका बेटा मर चुका है.

सुनील की पोस्टमॉर्टोम रिपोर्ट से पता चलता है की सुनील की मौत जहरीले इंजेक्शन की वजह से हुई है जो की किसी अनुभवी आदमी ने उसे दिया है. तहकीकात आगे बढ़ती है और पता चलता है की उसकी मौत के रहस्य से जुड़ा हुआ एक आदमी है डॉक्टर उमंग खुराना.

Here is the inside story of the case:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2012/10/saini-resorted-to-blackmailing-had.html


2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

You comment will be live after moderation....

You might also like