Wednesday, November 6, 2013

God's own man: Godman wanted for double murder nabbed by Pune police in Varanasi (Episode 309, 310 on 1st, 2nd Nov 2013)

God's own man
भगवान के आदमी


God's own man baba Raj Sagi (age near 60 years) who live with Rohini and her daughter Chanda, goes missing while people pf the locality finds dead bodies of Rohini and Chanda. Police's first suspect is Raja Sagi and after that father of Rohini- Amardev. Police also asks Atul, who brought baba few month ago to that place.

During this baba is travelling to other villages and starting his trap to dumb new people now. Police comes to know that baba has many mobile numbers and while they starts investigating these numbers, they finds these numbers are baba's different disciples from different regions of India. Police is shocked to see that these all disciples knows baba with different names. It is clear that Baba Raja Sagi is a fraud and he misguides people with his different names.

Lets watch and read how police trapped this Baba in Varanasi (U.P.) who was absconding from Pune.

अपने आप को भगवान बताने वाला बाबा राजा सागी पुणे में रोहिणी और उसकी बेटी चंदा के साथ एक मकान में किराये पे रहता है. लोगों से अनुसार रोहिणी बाबा की भक्त है जो की बाबा की सेवा के लिए उनके साथ रहती है. एक दिन कालोनी के लोगों को बाबा से घर से दुर्गन्ध आती पता चलती है. खिड़की से देखने पे पता चलता है की अन्दर रोहिणी और चंदा की लाशें पड़ी है. बाबा का कोई अता पता नहीं है. पुलिस दरवाज़ा तोड़ के अन्दर घुसती है तो उन्हें वो रॉड भी मिलती है जिससे उन लोगों को मारा गया है. पुलिस का शक अमरदेव पे भी है क्यों की वो रोहिणी का पिता है और उसी ने रोहिणी को बाबा के साथ रहने के लिए भेजा था.

दूसरी तरफ बाबा किसी और गाँव पहुच चुका है और वहां से लोगो को फंसाने की फ़िराक में है. बाबा के भक्त पुलिस को बताते हैं की बाबा के बहुत से मोबाइल नंबर हैं. उन नम्बरों पर फोन करने पे पता चलता है की सरे नंबर या तो स्विच ऑफ हैं या आउट आफ कवरेज हैं. इन सभी नंबरों का रजिस्ट्रेशन बाबा के और भक्तो के नाम पर है. सबको कॉल करने पर पता चलता है की बाबा अलग अलग नाम से देश की अन्य जगहों पर भक्त बना कर उनसे एक मोबाइल नंबर ले लेता था. अब पुलिस को ये यकीन है की बाबा एक धोखेबाज़ है और लोगों को उल्लू बनाकर उनको लूटना ही उसका काम है. पुलिस अपने तफ्तीश में तेजी लाती है क्यों की बाबा पर दो लोगों की हत्या का आरोप है.

आइये देखिये पुलिस ने इस धोखेबाज़ बाबा को कैसे वाराणसी में पकड़ा जो की पुणे से फरार था.

SonyLiv
Part 1: http://www.sonyliv.com/watch/thriller-ep-309-november-1-2013
Part 2: http://www.sonyliv.com/watch/thriller-ep-310-november-2-2013

YouTube:
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=KNfiJZAQesE
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=pCaGJzTcKQg

Here is the inside story of the case:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2013/11/crime-patrol-godman-wanted-for-double.html


No comments:

Post a Comment

You comment will be live after moderation....

You might also like