Saturday, October 11, 2014

Money Trail: Murder of Yogesh's mother Damini (Episode 424 on 11th Oct 2014)

Money Trail
लालच


Yogesh (real name Dhananjay Jagtap) is the only son of Damini (real name Durgabai). Damini is a widow whose husband passed away many years ago. Yogesh is a post graduate jobless guy who looking for a job. He is frustrated and sometimes he becomes angry on her mother when she taunts him about his job. He also does not like his mother because he doubts her of having illicit relation with neighbor Kamalnath. Because of this reason he decides to eliminate his mother and he shares this matter with his close friend Sagar Wagh (real name Sunil Baban Pachange alias Avdut Babab Pandav, 28).

After few day police finds body of Damini. Sagar is shocked to know that Yogesh's mother has been killed. He tells police that Yogesh was planning to kill his mother but after Sagar persuaded Yogesh, he aggreed to drop the matter. Missing Yogesh is police's main suspect.

Damini's neighbor tells police that someone told Damini about Yogesh has got a job in Nasik and he wants her mother to reach Nasik. On the way to Nasik, his mother was killed. Police is trying to find out who told her about Yogesh's job because their call records are not showing anything like that.

Police activates their information network and they finds that Yogesh's dead body was also found by another local police. Now police is confused if Yogesh is the murderer of his mother then who killed Yogesh and why?

योगेश उसकी माँ दामिनी का इकलौता बेटा है जो की नौकरी की तलाश कर रहा है मगर कामयाबी नहीं मिल रही है. वो बहुत कुंठाग्रस्त है और कभी कभी अपनी माँ पर भी बहुत क्रोधित हो जाता है जब वो योगेश को नौकरी के लिए ताने देती है. उसकी उसकी माँ इसलिए भी नहीं पसंद है क्योकि उसे लगता है की उसकी माँ का पास के कमलनाथ के साथ नाजायज़ सम्बन्ध है. वो अपनी माँ को इस कदर नापसंद करने लगता है की अपनी ही माँ की हत्या करने की सोचता है और इसके लिए वो अपने दोस्त सागर वाघ को बताता है.

कुछ दिन बाद पुलिस को एक औरत की लावारिस लाश मिलती है जो की बाद में पता चलता है की दामिनी की है. सागर को जब पता चलता है की उसके दोस्त की माँ की लाश मिली है तो वो हक्का-बक्का रह जाता है. वो पुलिस को बताता है की दामिनी का बेटा योगेश जो की अब गायब है, दामिनी की हत्या करना चाहता था मगर सागर के समझाने पर उसने ये विचार त्याग दिया था. पुलिस का पहला शक योगेश ही है क्युकी दामिनी की हत्या के बाद से ही वो गायब है.

पुलिस को पता चलता है की दामिनी को किसी ने ये बताया था की योगेश की नासिक में नौकरी लग गई है और इसके बाद ही नासिक के लिए निकलते समय रास्ते में दामिनी की हत्या कर दी गई. पुलिस को ये भी समझ नहीं आरहा है की दामिनी को योगेश की नौकरी के बारे में बताया किसने क्युकी दामिनी और योगेश दोनों के ही कॉल रिकार्ड्स में ऐसा कुछ नहीं है.

पुलिस अपने खबरियों को एक्टिवेट करती है और तब पता चलता है की पुलिस को योगेश की भी लाश मिल चुकी है. अगर दामिनी की हत्या योगेश ने की है तो योगेश की हत्या किसने की?

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ufL9fxz68tA

SonyLiv: http://www.sonyliv.com/watch/thriller-ep-424-11th-october-2014

Here is the inside story of the case:
http://thrill-suspense.blogspot.com/2014/10/crime-patrol-man-kills-friendhis-mother.html

No comments:

Post a Comment

You comment will be live after moderation....

You might also like