Saturday, December 12, 2015

Vanwaas: Geeta Solanki abducted and molested by Lala Gang for 8 months (Episode 592, 593, 593 on 11, 12, 13 December, 2015)




3 अगस्त 2014 के दिन गीता के घर एक पास का लड़का आकार बताता है की उसके गाँव से कोई आदमी आया है जो उसको ढूंढ रहा है. असल में वो लोग डाकू हैं जो की गीता को अगवा करने आये हैं. गीता का अपहरण कर लिया जाता है. गीता के पति रमेश को उसका दोस्त बताता है की गीता का अपहरण कर लिया गया है. गीता का अपहरण लाला गैंग ने किया है. वो लोग उसके साथ सामूहिक रूप से दुराचार करते हैं. रमेश गीता के गायब होने की रिपोर्ट लिखाने स्थानीय पुलिस स्टेशन जाता है. पुलिस गीता के मिस्सिंग केस को ज़रा सी भी सतर्कता से नहीं लेती है जबकि रमेश को ये यकीनी तौर पे पता चल चुका है की गीता का अपहरण लाला गैंग ने ही किया है. रमेश भी दोनों गाँवों के बीच की पुलिस के बीच बुरा फंसता है. पुलिस गीता को खोजने की कवायद करती तो है मगर कुछ ढूंढ नहीं पाती है. रमेश भी गीता को ढूँढने की कोशिश करता है मगर असफलता ही हाथ आती है.

लाला गैंग ने गीता को गाँव के सरपंच पंकज सिसोदिया के घर पर रखा है और हर रात उसको वहां से उठा ले जाते हैं और सामूहिक बलात्कार करते हैं और अगली सुबह वापस सिसोदिया के घर पर वापस छोड़ दिया जाते हैं.

मामले को तीन महीने बीत जाते हैं. रमेश के माँ-पिता उसको गीता को भूल जाने को बोलते हैं क्युकी अगर गीता मिल भी गयी तो भी उसको गाँव वाले अपनाएंगे नहीं. रमेश अपने सास-ससुर और साले की शरण में जाता है और वो लोग उसका पूरा साथ देने का वायदा करते हैं.
Geeta Solanki played by
Trishna Mukherjee
YouTube: 
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=fQ41X5Rfjy0
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=-Mhlw1f0DH8

http://thrill-suspense.blogspot.com/2015/12/crime-patrol-botad-victim-geeta.html



7 comments:

  1. I saw this episode on crime patrol.Mr Modi should see this episode and should see the position of Police.Go to hell with development.I do not want development give us better police system and judicial system first.
    This should be the first priority where the mind is without fear.Development will follow.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Now we are 2016 and and people still face such issues.
    People in India is totally helpless they don't believe in law n order.
    Criminals don't have any fear of police. They are free to do crimes.

    ReplyDelete
  4. please provide the contact no of mr ramesh the husband of geeta... a true husband in words.. i would like to help him financially... 7779077772

    ReplyDelete
  5. If anybody nows that NGO and geetas husband contact of any kind please tell me on this email id manojchandanshiv85@gmail.com

    ReplyDelete
  6. If anybody nows that NGO and geetas husband contact of any kind please tell me on this email id manojchandanshiv85@gmail.com

    ReplyDelete

You comment will be live after moderation....

You might also like